Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot

Voimassa 1.1.2015 alkaen

Tämä sivusto on Pro Suihkulähde Oy:n hallinnoima web-kauppa, kuuluen BIRO.fi kauppasivustoon.
Sivustojamme on: www.takkahenki.fi, wwww.vesilahde.fi, www.tynnyrishop.fi, keinushop.fi ja riippumattoshop.fi joista myöhemmin käytetään nimitystä BIRO.fi
BIRO.fi / Pro Suihkulähde Oy:llä ei ole erillistä myymälää eikä noutopistettä. Asiakaspalvelu toimii sähköpostitse info@biro.fi

Seuraavat sopimusehdot sisältävät BIRO.fi ja sen asiakkaiden välisen kaupankäynnin säännöt ja ehdot. Sopimusehtoihin ja niiden noudattamiseen sovelletaan Suomen lakia.

1. Yleiset ehdot

1.1 Myytävien tuotteiden tilaaminen tapahtuu aina  sivustoilta, poikkeukset hyväksytään ainoastaan BIRO.fi tilausvahvistuksella. Tuotteiden hyväksytty maksaminen tapahtuu luettavia maksutapojen kautta. Tuotteiden kuljetuksia hoitavat tarvittaessa useat eri kuljetusliikkeet, pääsääntöisesti Itellan kotijakelu.

1.2. BIRO.fi pidättää oikeudet kaikkiin kuluttajakaupan lakien ja sääntöjen mukaisiin muutoksiin Internet-kaupassa ja kaupankäynnissä. Muutoksiin sisältyvät muun muassa sopimusehtojen ja niiden osa-alueiden muutokset ja täydennykset, hintamuutokset, malliston muutokset, maksamiseen ja kuljetukseen liittyvät muutokset, BIRO.fi  sisäisten järjestelmien ja BIRO.fi sivustoilla liikkumiseen ja asioimiseen liittyvät muutokset. Muutokset ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, jolloin BIRO.fi on ne sivustoillaan  julkaissut.

1.3 Osa tuotteistamme on tehty luonnontuotteista, jolloin yksikään tuote ei ole täysin kuvan mukainen, tämä on hyvä tiedostaa tilausta tehdessä.

2. Tilaaminen / Sopimuksen tekeminen

2.1. Tilaaminen tapahtuu BIRO.fi kauppaympäristössä. Tilaaminen tapahtuu aina asiakkaan toimesta BIRO.fi tilaamiseen varatuilla sivuilla.
2.2. BIRO.fi ostamisen yksityiskohtaiset ohjeet ovat esillä ja jatkuvasti asiakkaan saatavilla BIRO.fi sivustoilla. Ostamisen ohjeet ovat sopimusehtojen mukaiset.
2.3. Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Sivustojen tilauskaavakkeella ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi halutut tuotteet, niiden pääominaisuudet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kotiinkuljetuksesta hintoineen. Tilatakseen tuotteita, asiakkaan tulee rekisteröityä käyttäjäksi.
2.4. Tilaaja on aina vastuussa tilaamiensa tuotteiden itse valituista ominaisuuksista, ja velvollinen tarkistamaan ne halutuiksi, ennen tilauksen lähettämistä eteenpäin BIRO.fi tilaamiseen varatuilta sivuilta.
2.5. Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat, ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.
2.6. BIRO.fi n käsittelemästä ja hyväksytystä tilauksesta lähetetään asiakkaalle tilausvahvistus. Tilausvahvistus saapuu asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen yleensä noin heti, vuorokauden kuluessa tilauksen lähettämisestä. Tilausvahvistus sisältää tilauksen numeron, BIRO.fi :n yhteystiedot, asiakkaan tiedot, kuljetuksen ja tuotteiden hintatiedot, maksuehdot ja maininnan takuusta, jos se ylittää kuluttajansuojalain mukaisen takuun.
2.7. BIRO.fi on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. BIRO.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tällöin asiakkaalla on myös oikeus tuotteen vaihtamiseen tai tilauksen perumiseen.

3. Maksuehdot

3.1. BIRO.fi  Internet-sivustot eivät sisällä minkäänlaista maksuliikennettä. BIRO.fi sivuilla voi ainoastaan tehdä sitovan tilauksen.
3.2. Maksamisessa on pääosin 2 vaihtoehtoa:
- ennakkolaskulla
- Klarna lasku tai Klarnan hallinoimat muut maksutavat, mm luottorttimaksut sekä lasku maksu pankista
3.3. Ennakkolasku lähetetään asiakkaalle asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. BIRO.fi lähettää ennakkolaskun toimitusaikojen, toimitusehtojen sekä saatavuuden varmistuttua.
3.4. Ennakkolaskulla tilatut tuotteet siirtyvät toimitusprosessiin, vasta kun asiakas on maksanut ennakkolaskun.
3.5. Joissain tapauksissa ennakkolasku saatetaan lähettää hyvin pian tilausvahvistuksen jälkeen, kuten:
- Tuotetilauksissa, jotka sisältävät tuotteita, joissa valitaan tuotteen osien väri, tuotteen koko tai muu materiaali.
- Tuotetilauksissa, missä tuotetta modifioidaan tai sitä muokataan asiakkaalle sopivaksi.
3.6. Tuotteet siirtyvät kuljetettavaksi, kun asiakas on maksanut ennakkolaskun.
3.7. Ennakkolaskulla maksamisesta ei aiheudu asiakkaalle mitään lisäkuluja. Ennakkolaskulla maksetaan ainoastaan tuotteet ja tuotteiden kotiinkuljetus. Ennakkolasku voi olla myös kaksiosainen, ensimmäinen osa varmistaa tilauksen, toinen maksettava ennen tuotteen toimitukseen menemistä.
3.8. Ennakkolaskun maksaminen onnistuu kaikilla asiakkaan ja asiakkaan pankin välisesti sovituilla maksuvälineillä.
3.7. Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, saattavat tuotteet saapua erikseen toimitettuina. Rahtikulua asiakas maksaa vain yhden kerran. Rahti veloitetaan ensimmäisen tuotteiden yhteydessä. Tuotteiden toimitusajat ovat sidotut BIRO.fi :n sivustoilla tuotteille ilmoitettuihin toimitusaikoihin tai ne erikseen vahvistetaan tilausvahvistuksessa. Tilattaessa useamman tuotteen toimitusaika määräytyy pisimmän toimitusaikatuotteen mukaan.

4. Hinnat

4.1. Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistut BIRO.fi Internet-sivustoilla
4.2. Hinnat sisältävät voimassaaolevaa arvonlisäveroa (24 %).
4.3. Tuotteiden hinnat eivät automaattisesti sisällä kuljetusta. Kuljetuksesta lisätietoja BIRO.fi sivustoissa ja se vahvistetaan tilausvahvistuksessa.
4.4. Tuotteiden hinnat ovat muuttuvia tarjousten, kampanjoiden ynnä muiden niihin vaikuttavien asioiden johdosta. Jokainen tilaus käsitellään tilauksen tekemisen ajankohtana voimassa olleiden hintojen, toimitusaikojen, tuotteiden ominaisuuksien ja sopimusehtojen mukaisesti.

5. Toimitus / Kuljetus

5.1. BIRO.fi on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. BIRO.fi ei kuitenkaan vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin BIRO.fi ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista vastaavista ongelmista.
5.2.BIRO.fi on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä, ja viimeistään ennen tuotteessa mainitun toimitusajan päättymistä.
5.3. Tuotteiden kotiinkuljetuksen asiakkaalle hoitavat useat luotetut kuljetusliikkeet, pääosin Posti. Kuljetusliikkeet toimittavat tuotteet tilausajankohtana voimassa olleiden toimitusaikojen sisällä. Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen kuljetusta yhteyttä asiakkaaseen, joko sopien noudon (saapumisilmoitus) tai jakoajankohdan perille.
5.5. Kuluttajakaupan mukaisesti BIRO.fi on vastuussa tuotteesta, jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä BIRO.fi :n palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike. On erittäin tärkeää, että tavaran vastaanottaja tarkistaa tavaran ja pakkauksen kunnon sitä vastaanottaessa ja mahdolliset vauriot merkitään ylös rahtikirjaan tai Postin postiosoitelappuun.
5.6. Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen ja puhelinnumeron tarkasti. BIRO.fi  ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti, puutteellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa.
5.7. Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, tuotteet saattavat saapua erikseen toimitettuina. Eri tuotteiden toimitusajat asiakkaalle ovat ilmoitettu tuotetiedoissa tai tilausvahvistuksessa, sitä ennen arvio toimitusajoista löytyy BIRO.fi kauppojen kuljetukset osiosta.
5.8. Kuljetuksen aikana aiheutuu joskus pakkausten repeämisiä tai kolhiintumisia.
Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulisi tarkistaa pakkausten ulkonäkö. Jos pakkauksessa on huomattava ulkoinen vahinko on kuljettajan läsnä ollessa tarkistettava, onko ulkoinen vahinko aiheuttanut itse tuotteelle vauriota kyseiseen kohtaan. Vahingosta tulee mainita rahtikirjaan vahingon havaitsemisen yhteydessä.
Tuotteen vauriosta on ilmoitettava välittömästi BIRO.fi asiakaspalveluun sähköpostitse info@biro.fi osoitteeseen. Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle. Asian hoitamisen nopeuttaa/edellyttää/auttaa myös mahdolliset kuvat vahingosta/vauriosta.
5.9. Mikäli asiakas on jo vastaanottanut tuotteen ja huomaa siinä edellä mainitun vahingon on asiakkaan viipymättä ilmoitettava asiasta BIRO.fi asiakaspalveluun. Epäselvissä tapauksissa, jos asiakas ei edellä mainittua vahinkoa ole peruutusajan sisällä ilmoittanut, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi. BIRO.fi ei vastaa huolimattomasti ilmoittamatta jätetyistä virheistä tai vahingoista.

Toimitusehdot:
Kaikkien tuotteiden ja niiden johdannaisten toimitusaika on 0,5 - 8 viikkoa.
Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan.

Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu.

Toimituksesta vastaa pääosin Posti. Tarvittaessa käytämme toista toimittajaa ja suurempien tuotteiden osalla sopivinta vaihtoehtoa. Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm. puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että Posti toimittaessa saa yhteyden tilaajaan. Tavaran myyjä, BIRO.fi, ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista. Posti Oy on velvoitettu olemaan yhteydessä tilaajaan ennen toimitusta tai toimittamaan saapumisilmoituksen noudettaessa toimipisteestä, riippuen toimitustavasta.

Kaikki tuotteet on paketoituna tai suojattuna, ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos paketissa/lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan.

Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.

Jos tilaajalle on toimituksesta jotain erityistä, laittanette tilauksen yhteydessä tietoa.

Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.

6. Henkilötiedot

6.1. Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan Vesilahde.fin asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain BIRO.fi n asiakaspalvelukäytössä.
6.2. BIRO.fi  ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää BIRO.fi poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä.
6.3. BIRO.fi voi tarjota asiakkaalle mahdollisuutta saada tarjouskirjeitä ja muuta mainosmateriaalia sähköpostitse, mutta asiakkaalla on aina oikeus kieltäytyä sähköisestä ja muunlaisesta suoramarkkinoinnista.

7. Tilauksen peruuttaminen

7.1. Asiakkaalla on oikeus perua tekemänsä tilaus ennen kuin tuotetta on ehditty toimittaa. Myös ennakkomaksulla vahvistetut tilaukset voi peruuttaa, ennen kuin tuotetta on alettu valmistaa tai toimittaa. Sopimuksen peruutus tehdään aina sähköpostitse. Sähköpostitse peruutusilmoitus tehdään lähettämällä tilausvahvistus lisättynä peruutusmaininnalla tai itse laadittu ilmoitus peruutuksesta osoitteeseen info@biro.fi. Peruutusilmoituksen tulee sisältää tehdyn tilauksen tilausnumero ja asiakkaan yhteystiedot.
7.2 BIRO.fi kaupalla on oikeus laskuttaa asiakkaita noutamattomista paketeista, jotka katsotaan myös tilauksen peruutukseksi. Noutamattoman paketin kulu lasketaan toimituskuluista edestakaisin, sekä käsittelykulusta, jota BIRO.fi:lle mahdollisesti saattaa aiheutua.

8. Palautusoikeus

8.1. Asiakkaalla on 14 päivän aika kaupan peruutukseen. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Palautus ei ole ilmainen, oikein tehtystä palautuksesta veloitetaan palautuskulut, kuten esimerkiksi postikulut.
8.2. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan.
8.3. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.
8.4. Ennen tavaran palauttamista tulee ottaa yhteys BIRO.fi asiakaspalveluun info@biro.fi. Asiakaspalvelu antaa ohjeet tuotteen hyväksyttyyn palauttamiseen.
8.5. BIRO.fi ei vastaa palautuksesta, jonka asiakas on tehnyt ilman yhteydenottoa asiakaspalveluun ja ilman vaadittuja toimenpiteitä. Tällöin voidaan katsoa toisen osapuolen rikkoneen sopimusehtoja, eikä palautusta katsota hyväksytyksi. BIRO.fi voi palauttaa tuotteen asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.
8.6 Peruutus/palautusoikeutta ei ole mikäli, tuote / matto tehdään mittatilaustyönä, tai ei ole varastotuote tai tehdään erikoismitoilla. Mittatilauksien peruutusoikeutta ei ole siitä lähtien, kun tuotteen valmistus - toimitusprosessi on lähtenyt liikkeelle.

9. Tuotteen Palauttaminen

Kuluttajaviraston Verkkokauppiaan ohjeessa seuraavasti:

"Kaupan peruuttaminen tarkoittaa sitä, että tilanne palautetaan sellaiseksi kuin se oli ennen kaupantekoa."

9.1. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hänen tulee olla yhteydessä BIRO.fi asiakaspalveluun. Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse palautusohjeet, joissa kerrotaan ohjeet tuotteen pakkaamisesta, pakkaukseen liitettävistä tiedoista ja tuotteen lähettämisestä.
9.2. Asiakkaan tulee toimittaa info@biro.fi osoitteeseen yhteystiedot, tilinumero ja pankkiyhteys, tilausnumero ja erityistiedot jos niistä on mainittu sähköpostitse lähetetyssä palautusohjeessa eli jos suoritus on tehty ennakkomaksulla (ei Klarna).
9.3. Palautustapauksissa asiakas on velvollinen kuljettamaan tuotteen lähimpään kuljetusliikkeen toimipaikkaan (esimerkiksi Postin) palautuskuljetusta varten. Poikkeuksena ovat suurikokoiset (ei pakettikoon tuotteet) ja vaikeasti kuljetettavat tuotteet (yli 32 kg), jotka kuljetusliikkeet noutavat asiakkaan luota. Asiakasta informoidaan aina kyseessä olevan tuotteen käytännöstä henkilökohtaisesti.
9.4. Tuotteen kokonaissumma palautetaan asiakkaan tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.
9.5. Suurikokoisen ja kuljetusliikkeen noutoa tarvitsevan tuotteen palautusrahdin maksaa asiakas, kuljetuskuluja ei palauteta.
9.6. Jos tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, asiakas on velvollinen korvaamaan BIRO.fi:lle tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumishinnan välisen erotuksen. Tällöin palautamme tuotteesta maksetun hinnan vähennettynä edellä mainitulla erotuksella. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti.
9.7 BIRO pidättää oikeuden veloittaa palautuneet tuotteet. Palautus ei ole kaupoissamme ilmainen.

10. Takuu

10.1. Asiakkaan tulee säilyttää BIRO.fi :n lähettämä tilausvahvistus tuotteen tilaamisesta sekä kuitti/tuloste ennakkolaskun maksamisesta takuuehdon täyttämiseksi.
10.2. BIRO.fi antaa kaikille tuotteille vähintään kuluttajansuojalain mukaisen puolen vuoden (sähköja elektroniikka) eli kuuden kuukauden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.
10.3. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen. Tavarantoimittajat vastaavat tuotteidensa laadusta takuuaikana.

11. Reklamaatiot

11.1. BIRO.fi  vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena tai tilauksen mukaisena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneista paketin repeämisistä tai kolhiintuneista paketeista on ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun BIRO.fi :n kuljetusohjeiden mukaisesti, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota.
11.2. Jos tuotteessa kuluttajansuojalain mukaisen aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin BIRO.fi vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta BIRO.fi n asiakaspalveluun info@biro.fi välittömästi sen havaittuaan. BIRO.fi informoi asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.
11.3. BIRO.fi ei vastaa:
a) Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioista
b) Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä asioissa
c) Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen pinnan himmenemisestä käyttöhankauksen takia.
d) Normaalista puulaadun käyttäytymisestä sellaisten tuotteiden kohdalla, jotka erillisessä informatiivisessa kuvauksessa on todettu käsitellyksi vanhanaikaisen näköisiksi, valmistettu uunikuivaamattomasta kierrätysmännystä ja joihin on mainittu kuuluvan naulanjälkiä ja halkeamia. Näiden tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti ja edellä mainitut asiat huomioon ottaen.
e) Pyydämme huomaamaan, että luonnonmateriaaleissa mm kivisissä suihkulähteissä väri kuivana, märkänä ja myöhemmin patinoituneena eroaa mallikuvasta. Lisäksi eroa tekee aina kuvattaessa oleva valaistus, kamera asetukset, tietokoneen kuva asetukset sekä heijastus erot sekä pienet erot yksilöllisten kpl kesken.

12. Muut ehdot ja vastuut

12.1. BIRO.fi :n asiakkaan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaan on esitettävä holhoojan yhteystiedot ja suostumus alaikäisen asioimiseen kaupoissamme.
12.2. BIRO.fi  ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi myydyn tuotteen osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista. BIRO.fi ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton, vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.
12.3. Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan. Tarvittaessa virallista tavarantarkistajaa, kustannukset toimenpiteestä ei kuulu BIRO.fi i:lle.
12.4. Kaikkia tuotteita on tarkoitus käyttää vain niiden omaa käyttötarkoitusta varten. Eri olosuhteet, rasitukset, lämpötilat, kosteus ja muut muuttuvat seikat on asiakkaan omalla vastuulla.
12.5. Älä käytä rikkinäistä, vaurioitunutta tai virheelliseksi havaittua tuotetta. Tarkista käytön turvallisuus.
12.6. Mitään tuotettamme ei voi jättää lapsille käytettäväksi ilman valvontaa. Tuotteen rikkoutuessa tai edes osittain hajotessa, emme vastaa välillisistä seurauksista.

Pro Suihkulähde Oy
Martinkyläntie 67
01720 Vantaa

www.takkahenki.fi
wwww.vesilahde.fi
www.tynnyrishop.fi
www.keinushop.fi
www.riippumattoshop.fi
www.mattoshop.fi
www.valaisinshop.fi
www.puffa.fi
www.rottinkishop.fi
ly 2119603-0